3 tényező, ami Álomvállalkozássá tesz egy céget

(Az 1. pont adja a boldogságot...a 2. a pénzt...a 3. a sikert)

Vannak, akik fáradtan kelnek, unott képpel készülődnek, és utálják, hogy egy újabb napot kell eltölteniük a munka poklában. Alig várják, hogy végre nyugdíjasok legyenek, mert akkor már nem kell dolgozni. Közben álmodoznak sok szép lehetőségről...de nem tudnak elszakadni a pénztől...mert mindig csak a pénzért, a megélhetésért dolgoztak.

És vannak páran, akik izgalommal telve kelnek, mert egy újabb csodás nap vár rájuk egy olyan munkahelyen, amit imádnak. Már tervezgetik, aznap mit csinálnak majd, hol hagyták abban előző nap, hogyan és mivel fogják folytatni. Remek érzés. De van itt valami...amiről mindjárt szót ejtünk, azonban előtte...

Vannak néhányan...valójában nagyon kevesen...akik lustálkodnak, amíg tetszik. Aztán felkelnek, dolgoznak pár órácskát...és nem is minden nap...majd a kedvteléseiknek élnek. Azt tesznek, amit akarnak. Ha gondolják, elutaznak egy-két hétre...egy hónapra...kivesznek egy fél év szabadságot...mégsem rendül meg az anyagi helyzetük. Nos, így is lehet élni...de erről majd A szabadság szárnyain című könyvben beszélünk részletesen.

Tehát, vannak bizonyos szintek, hogyan élhetsz, és mit jelenthet számodra a szó: munka.

Lehet nyűg, amit utálsz, de sajnos muszáj csinálni...és közben álmodozol egy sokkal kelendőbb termékről, szolgáltatásról...ám úgy képzeled, hogy csak ez létezik; rosszul, jól és jobban fogyó termékek.

Lehet öröm, amit szeretsz csinálni, és nagyon sok pénzt kell kínálnia másnak, hogy munkát válts.

És lehet egy eszköz, ami folyamatosan áramló pénzforrás, ami függetlenné tesz. Szóval, igazi álomvállalkozás lehet belőle.

Mi az a 3 tényező, amelyek Álomvállalkozássá tesznek egy céget?

 

  1. Ahhoz, hogy minden reggel fél méterrel a föld felett repülve, boldogan menj dolgozni, azzal kell foglalkoznod, amit szeretsz. Igaz?
  2.  Muszáj, hogy olyasmit válassz, aminek van piaca. Egy szép, nagy, „kövér” tömegre gondolj, akik akarják- és meg is tudják fizetni azt, amit kínálsz nekik...és döntésképesek is egyben.
  3. És akkor jön az, ami végső soron a pénzt termeli, ami a pont arra az bizonyos i-re...a vállalkozásod koronája.

Ez pedig az eladhatóság. Muszáj figyelembe venned egy termék piacképességét, mert szintén nagy bukás lehet a vége.

Ha olyasféle céget akarsz tehát felépíteni, ami idővel szabaddá tesz, és a szabadságig vezető utat ragyogó szemmel járod végig, akkor...

  1. keress valamit, amit imádsz csinálni
  2. keress neki egy kövér piacot
  3. majd alkoss meg e piacra specialzált terméket, azaz tedd eladhatóvá

Akár hiszed, akár nem, a világ csaknem összes - ismétlem: összes - nagy vállalkozása így épült fel. A Kóla, az Apple, a Meki stb.

És még több kisebb cég...még a Szentkirályi is...

Szenvedély, piac, eladhatóság...és tiéd lesz az egész világ! (☺ még rímel is)

 

Bőség és béke!

Az egyik legizgalmasabb szabadon elérhető ingyenes ajándék, amit szövegírótól valaha kaptál!

 

Ebben a cikkben/videóban megtalálod a Kódot, ami beindítja a vevőben a vásárlási folyamatot és segít olyan szöveget írni, ami elad...

 

Ez a cikk/videó pontosan arról szól, amit már biztosan régóta kerestél... hogyan lehet több embert vásárlásra bírni...

Elolvasom/megnézem>>

EXTRA AJÁNDÉK!

 

Nemcsak, hogy elolvashatod A KÓD cikket, de még ezt a nagy csomagot is megkapod ajándékba!

Kiemelt ajánlatunk!

Szövegváros Olvasójegy!

 

Az ország legnagyobb szövegírásról szóló gyűjteménye.

 

Szereted a jó üzleteket? Tudod, ahol kivételesen előnyösen jársz?! Akkor ezt a csomagot imádni fogod...

 

Ezek a könyvek kihozzák belőled a szövegírót, és végül úgy adsz el írásban, ahogy eddig soha nem hitted volna!

 

Hidd el, nincs jobb kezdő csomag idehaza ahhoz, hogy megismerd a szövegírás világát...ha tudsz jobbat, szólj kérlek...

 

Részletek itt>>

<<Vissza a cikkekhez