Szövegváros bemutatja: Segítség a vállalkozások legjövedelmezőbb online feladatához

Danny Blue megmutatta Vágó Istvánnak, hogyan működik az emberi agy...és ezt a hatást Te is kiválthatod a piacodból, ha akarod. Akarod?

 

Először nézd meg ezt a videót, amiből kiderül, mi az, amit elérhetsz a vevőidnél, és amire talán nem is gondolnál elsőre...

Olvass tovább, és megtudhatod, hogy milyen hatással lesz mindez a vevőszerző folyamataidra...

Megrendelés>>

Bankkártyával fizetek

”Micsoda?! Hogy ilyen hatást is el lehet érni e-mail marketinggel?!“

 

IGEN!!!

Hogyan állítsd össze az e-mail kommunikációdat, és adj el tömegesen a piacodon?

Úristen! Hányan hiszik azt, hogy e-mail marketingeznek, pedig csak e-maileket küldözgetnek...és a kettő nem ugyanaz ám!

Halihó Profit Újraélesztő!

 

 

Amit a fenti videóban láttál, az TUDOMÁNY és nem kacsa.

 

Az emberi elme nagy része észrevétlenül rakja össze a gondolatokat, amiket az emberek a sajátjuknak hisznek. Pedig - mint láthattad - még egy olyan pallérozott elme, is mint Vágó István, nagyban függ a tudattalan érzékeléstől.

 

És ugyanezt elérheted e-mail marketinggel is!

 

Észrevétlenül bekerülhetsz a piacod fejébe, és amikor azt hiszik, kitalálják a megoldást a gondjaikra, valójában arra fognak gondolni, amit TE akarsz!

 

Hogyan?

 

Többek között erről szól az...

Az e-mail marketing ügyes fogásai, e-mail szövegírás hatásosan

E-mail Marketing
kézikönyv
"az újraélesztés"

 

► Hogyan lehelj új életet a listádba, és érj el egy újabb fellendülést?

 

► Hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek hatására az olvasóid automatikusan téged fognak megoldásnak találni?

 

► Milyen újragondolt formulával hozhatsz ki megint szívderítő eredményeket az e-mail kampányaidból?

 

► Hogyan vidd át újszerű módon a "régi mondandódat" a vevőid fejébe, hogy ne zsibbadtan, hanem izgatottan olvassák minden szavadat?

 

A vevő végérvényesen megváltozott. Itt az ideje, hogy te is változtass!

Megrendelés>>

Bankkártyával fizetek

Mit találsz az E-mail Marketing kézikönyvben?

 

Hát a hatásos e-mail kommunikáció titkát!

 

Nézd, én is nagyon szeretnék egy olyan világot, ahol a vevőszerzéshez nem lenne szükség némi piac-befolyásolásra...még akkor is, ha a szándékod nemes célt szolgál. Én is nagyon örülnék, ha az emberek nem rohanó "zombik" lennének (Running Dead ☺), akikre szinte rá kell kiáltani, hogy felkapják a fejüket. Én is repeső szívvel fogadnám a hírt, hogy végre a piac saját magától is meglátja egy cég értékét.

 

De sajnos ez a világ még nem jött el...így muszáj okosan felépített stratégiát kidolgoznod, ha be akarsz költözni az emberek elméjébe.

 

Na, ehhez ad páratlan segítséget ez a könyv.

 

Ez a kis kézikönyv lépésről-lépésre megmutatja, hogyan igazodj a megváltozott vevőhöz, és építs fel egy új formulán alapuló e-mail kommunikációt.

 

Tehát...

 

  • új formulák, amiket mostantól használnod kell...
  • sablonok, amiket a kínálatodra igazítva a szolgálatodba állíthatsz...
  • gyakorlati útmutatások, hogyan állítsd új irányba az e-mail marketingedet...
  • ellenőrző lista, hogyan írj meg egy modern hírlevelet...

 

De néhány részlet, hogy lásd, mit is jelent ez a segítség...

Bevezető - Mire való az e-mail marketing...azaz, hogyan nézz teljesen új szemmel erre a kivételes marketing eszközre

 

  • Hogyan használd fel ezentúl az e-mailjeidet csaknem az összes marketing feladatra?
  • Hogyan üsd ki az árversenyt?
  • Milyen áldásos eredménye lesz annak, ha újragondolod a teljes e-mail marketingedet?

És ez csak a kezdet!

Az újragondolt e-mail marketing formula - avagy a "talált pénz tudománya" az agyban

 

  • Mi az, amit másként kell csinálnod, mint eddig, hogy újra kötődni kezdjenek hozzád az olvasóid?
  • Hogyan tálald újszerűen a régi érveidet, és érj el ezzel megint vásárlási lázat?
  • Mivel nyűgözd le, vagy kelts hiányérzetet a feliratkozóidban?
  • Hogyan éleszd fel a listádat, és hozd megint lendületbe az olvasóidat?
  • Hogyan tegyél szert "talált pénzre" csapán azzal, hogy ezentúl kicsit másként írsz az olvasóidnak?

II. fejezet - Mihez kezdj a friss feliratkozókkal?

 

Új fogások, amiket eddig lehet, hogy kihagytál az e-mail sorozataidból. Ezekkel a fogásokkal a gyorsan reagálókat és a vásárlásra készen állókat azonnal megfoghatod...hogy NE a konkurencia fölözze le hasznot, ami neked jár.

 

Milyen témákról írj tehát a friss feliratkozóidnak, hogy a hírleveled már az első perctől kezdve termelje neked a bevételt?

 

Tipp: ez a fogás könnyen nullásra hozhatja a reklámjaidat...

III. fejezet - Az új hírlevél sorozatod

 

  • Milyen témákról írj ezentúl, amelyek közösséggé kovácsolják az olvasói táborodat?
  • Milyen technikákkal válhatsz vezéregyéniséggé?
  • Milyen logika szerint dolgozd ki az e-mail stratégiádat, hogy újra odafigyeljenek rád?

Ez a fejezet segít évekre előre kitalálni, miről fogsz írni az olvasóidnak...ráadásul úgy, hogy közben mindezzel biztosítod azt is, hogy a következő e-mail kampányod nagyobbat szóljon, mint eddig bármikor...

IV. fejezet - Az új e-mail kampányaid

 

Azért csinálod ezt a egészet, hogy végül a kampányaiddal eladj, nem igaz?

 

Akkor itt az ideje, hogy elkezdd igazi tűzoltóslaggal felrázni a piacodat...hogy úgy beszélj hozzájuk, mint még eddig senki...hogy olyan mélységekig hatolj a lelkükbe, mint a Mariana-árok (a Föld legmélyebb pontja).

 

Szóval, milyen kötelező elemekből építsd fel a következő e-mail kampányodat, és milyen fogásokkal érintsd meg a vevőidet úgy, hogy akarják a termékedet?

V. fejezet - A "letehetetlen" e-mail írás fogásai...avagy egy teljesen új e-mail formula, ami segít népszerűbbé válni, mint eddig bármikor

 

  • Hogyan építs fel egy modern olvasónak szóló hírlevelet?
  • Milyen "káros pszichológiai hatással" kell felvenned a versenyt, és hogyan üsd ki ezt az álnok kígyót a nyeregből?
  • Milyen fogásokkal érd el, hogy akaratlanul kötődni kezdjenek az olvasóid a kínálatodhoz?
  • Hogyan juttasd be az üzeneteidet a vevő "automatikus gondolatai" közé, hogy amikor eljut a vételig, rögtön hozzád forduljon segítségért?
  • Mi az az elem, ami bármelyik e-mailt képes bámulatossá tenni?
  • Hogyan változtass át egy átlagos e-mailt zseniálissá?
  • Szöveg minták...minta szövegek...ha példákból könnyebben tanulsz...

Ez a fejezet a könyv mesteri része, amitől az egész e-mail marketinged új életre kel. Ha csak ezt az egyetlen fejezetet olvasod el, már akkor is megéri megszerezned ezt a kis kézikönyvet...

Bónusz fejezet - Szövegsablonok, segédletek, amiket azonnal használni kezdhetsz

 

Az ígértem, nem kell sokat gondolkodnod, nem kell mindent magadtól kitalálnod...segítek.

 

Bár először nem terveztem bónuszt ehhez a könyvhöz, végül úgy döntöttem, hogy megmutatom a gyakorlatban is, hogyan írja meg egy profi szövegíró mindazt, amiről a könyv szól.

 

Mire tehát a könyv végére érsz, már csak neki kell fognod az új e-mail marketingednek.

 

Mit gondolsz, vajon milyen érzés lesz?

 

Bízom benne, hogy már előre lázba jöttél...és megértelek...én is ugyanilyen új lendülettel írtam ezt a könyvet... ☺

A tapasztalat, ami miatt biztos lehetsz majd a dolgodban...

9 év

e-mail marketing

4 000+

megírt hírlevél

92

e-mail kampány

179

e-mail sorozat

320 000+

megcímzett olvasó

Újraindíthatod az ellaposodó piacodat...megújíthatod a megszokottá vált kommunikációt, amit már unottan olvasnak az emberek...gyakorlatilag mindenki mástól...

 

Nem tudom, mióta olvasol engem...de mondd csak, ugyanazt olvasod nálam, amit a többi szövegírónál? Láttál már engem kifogyni a témákból, vagy a mondanivalóból? Hányszor láttál már megújulni, amikor azt hitted, hogy vége...kiégtem?!

 

Nem lehet, hogy azért van ez, mert tudok valamit, amit talán a legtöbben nem tudnak?

 

Nem lehet, hogy érdemes eltanulnod tőlem ezt fűszert, titkot vagy nevezd, ahogy neked a legédesebb?

 

Akkor kérj egy e-könyvet te is!

 

Mi, akik hamarosan használni kezdjük ezt az új e-mail marketing formulát, és hozzá tartozó fogásokat azt üzenjük:

 

Mi lesz az a pont, amikor már tényleg lépni akarsz? Ja, és megvárod, amíg már "nagyon fáj"?

 

Vagy úgy teszel, ahogy ezt "jobb körökben" szokás, és cselekszel?

 

Mi őszintén várunk rád a fal túloldalán...tudod, annak a falnak, amelyik a próbálkozókat elválasztja a profiktól.

 

Velünk tartasz?

 

Akkor töltsd ki most a megrendelő lapot!

Megrendelés>>

Bankkártyával fizetek

 

© 2016