Szövegváros bemutatja: Segítség a vállalkozások legjövedelmezőbb online feladatához
Danny Blue megmutatta Vágó Istvánnak, hogyan működik az emberi agy...és ezt a hatást Te is kiválthatod a piacodból, ha akarod. Akarod?
Először nézd meg ezt a videót, amiből kiderül, mi az, amit elérhetsz a vevőidnél, és amire talán nem is gondolnál elsőre...
Olvass tovább, és megtudhatod, hogy milyen hatással lesz mindez a vevőszerző folyamataidra...
Megrendelés>>
Bankkártyával fizetek
”Micsoda?! Hogy ilyen hatást is el lehet érni e-mail marketinggel?!“
IGEN!!!
Hogyan állítsd össze az e-mail kommunikációdat, és adj el tömegesen a piacodon?
Úristen! Hányan hiszik azt, hogy e-mail marketingeznek, pedig csak e-maileket küldözgetnek...és a kettő nem ugyanaz ám!
Halihó Profit Újraélesztő!
Amit a fenti videóban láttál, az TUDOMÁNY és nem kacsa.
Az emberi elme nagy része észrevétlenül rakja össze a gondolatokat, amiket az emberek a sajátjuknak hisznek. Pedig - mint láthattad - még egy olyan pallérozott elme, is mint Vágó István, nagyban függ a tudattalan érzékeléstől.
És ugyanezt elérheted e-mail marketinggel is!
Észrevétlenül bekerülhetsz a piacod fejébe, és amikor azt hiszik, kitalálják a megoldást a gondjaikra, valójában arra fognak gondolni, amit TE akarsz!
Hogyan?
Többek között erről szól az...
E-mail Marketing
kézikönyv
"az újraélesztés"
► Hogyan lehelj új életet a listádba, és érj el egy újabb fellendülést?
► Hogyan írj olyan hírleveleket, amelyek hatására az olvasóid automatikusan téged fognak megoldásnak találni?
► Milyen újragondolt formulával hozhatsz ki megint szívderítő eredményeket az e-mail kampányaidból?
► Hogyan vidd át újszerű módon a "régi mondandódat" a vevőid fejébe, hogy ne zsibbadtan, hanem izgatottan olvassák minden szavadat?
A vevő végérvényesen megváltozott. Itt az ideje, hogy te is változtass!
Megrendelés>>
Bankkártyával fizetek
Mit találsz az E-mail Marketing kézikönyvben?
Hát a hatásos e-mail kommunikáció titkát!
Nézd, én is nagyon szeretnék egy olyan világot, ahol a vevőszerzéshez nem lenne szükség némi piac-befolyásolásra...még akkor is, ha a szándékod nemes célt szolgál. Én is nagyon örülnék, ha az emberek nem rohanó "zombik" lennének (Running Dead ☺), akikre szinte rá kell kiáltani, hogy felkapják a fejüket. Én is repeső szívvel fogadnám a hírt, hogy végre a piac saját magától is meglátja egy cég értékét.
De sajnos ez a világ még nem jött el...így muszáj okosan felépített stratégiát kidolgoznod, ha be akarsz költözni az emberek elméjébe.
Na, ehhez ad páratlan segítséget ez a könyv.
Ez a kis kézikönyv lépésről-lépésre megmutatja, hogyan igazodj a megváltozott vevőhöz, és építs fel egy új formulán alapuló e-mail kommunikációt.
Tehát...
De néhány részlet, hogy lásd, mit is jelent ez a segítség...
Bevezető - Mire való az e-mail marketing...azaz, hogyan nézz teljesen új szemmel erre a kivételes marketing eszközre
És ez csak a kezdet!
Az újragondolt e-mail marketing formula - avagy a "talált pénz tudománya" az agyban
II. fejezet - Mihez kezdj a friss feliratkozókkal?
Új fogások, amiket eddig lehet, hogy kihagytál az e-mail sorozataidból. Ezekkel a fogásokkal a gyorsan reagálókat és a vásárlásra készen állókat azonnal megfoghatod...hogy NE a konkurencia fölözze le hasznot, ami neked jár.
Milyen témákról írj tehát a friss feliratkozóidnak, hogy a hírleveled már az első perctől kezdve termelje neked a bevételt?
Tipp: ez a fogás könnyen nullásra hozhatja a reklámjaidat...
III. fejezet - Az új hírlevél sorozatod
Ez a fejezet segít évekre előre kitalálni, miről fogsz írni az olvasóidnak...ráadásul úgy, hogy közben mindezzel biztosítod azt is, hogy a következő e-mail kampányod nagyobbat szóljon, mint eddig bármikor...
IV. fejezet - Az új e-mail kampányaid
Azért csinálod ezt a egészet, hogy végül a kampányaiddal eladj, nem igaz?
Akkor itt az ideje, hogy elkezdd igazi tűzoltóslaggal felrázni a piacodat...hogy úgy beszélj hozzájuk, mint még eddig senki...hogy olyan mélységekig hatolj a lelkükbe, mint a Mariana-árok (a Föld legmélyebb pontja).
Szóval, milyen kötelező elemekből építsd fel a következő e-mail kampányodat, és milyen fogásokkal érintsd meg a vevőidet úgy, hogy akarják a termékedet?
V. fejezet - A "letehetetlen" e-mail írás fogásai...avagy egy teljesen új e-mail formula, ami segít népszerűbbé válni, mint eddig bármikor
Ez a fejezet a könyv mesteri része, amitől az egész e-mail marketinged új életre kel. Ha csak ezt az egyetlen fejezetet olvasod el, már akkor is megéri megszerezned ezt a kis kézikönyvet...
Bónusz fejezet - Szövegsablonok, segédletek, amiket azonnal használni kezdhetsz
Az ígértem, nem kell sokat gondolkodnod, nem kell mindent magadtól kitalálnod...segítek.
Bár először nem terveztem bónuszt ehhez a könyvhöz, végül úgy döntöttem, hogy megmutatom a gyakorlatban is, hogyan írja meg egy profi szövegíró mindazt, amiről a könyv szól.
Mire tehát a könyv végére érsz, már csak neki kell fognod az új e-mail marketingednek.
Mit gondolsz, vajon milyen érzés lesz?
Bízom benne, hogy már előre lázba jöttél...és megértelek...én is ugyanilyen új lendülettel írtam ezt a könyvet... ☺
A tapasztalat, ami miatt biztos lehetsz majd a dolgodban...
9 év
e-mail marketing
4 000+
megírt hírlevél
92
e-mail kampány
179
e-mail sorozat
320 000+
megcímzett olvasó
Újraindíthatod az ellaposodó piacodat...megújíthatod a megszokottá vált kommunikációt, amit már unottan olvasnak az emberek...gyakorlatilag mindenki mástól...
Nem tudom, mióta olvasol engem...de mondd csak, ugyanazt olvasod nálam, amit a többi szövegírónál? Láttál már engem kifogyni a témákból, vagy a mondanivalóból? Hányszor láttál már megújulni, amikor azt hitted, hogy vége...kiégtem?!
Nem lehet, hogy azért van ez, mert tudok valamit, amit talán a legtöbben nem tudnak?
Nem lehet, hogy érdemes eltanulnod tőlem ezt fűszert, titkot vagy nevezd, ahogy neked a legédesebb?
Akkor kérj egy e-könyvet te is!
Mi, akik hamarosan használni kezdjük ezt az új e-mail marketing formulát, és hozzá tartozó fogásokat azt üzenjük:
Mi lesz az a pont, amikor már tényleg lépni akarsz? Ja, és megvárod, amíg már "nagyon fáj"?
Vagy úgy teszel, ahogy ezt "jobb körökben" szokás, és cselekszel?
Mi őszintén várunk rád a fal túloldalán...tudod, annak a falnak, amelyik a próbálkozókat elválasztja a profiktól.
Velünk tartasz?
Akkor töltsd ki most a megrendelő lapot!
Megrendelés>>
Bankkártyával fizetek
© 2016