Csekklista: Hogyan készíts hatékony feliratkozó oldalt

(Lépésről-lépésre útmutató)

- Halihó! Na? Hogy megy a feliratkoztatás?
- Kösz, jól!
- Bővebben?
- Nem jól!

Ha szeretnéd tudni, hogyan tudsz olyan feliratkoztató oldalt készíteni, ami képes kiváló (akár 50% feletti) feliratkoztatási arányokat hozni, akkor kövesd ezt az útmutatót.

  1. Az ingyenes cucc - Először legyen egy izgalmas ingyenes cuccod, ami nagyon érdekli a leendő vevőidet.
  2. Írj egy remek címsort! A figyelem nagy kincs...és muszáj elkapnod. A címsor legyen izgalmas, újdonságot és nagy előnyt ígérő.
  3. Jobb oldalra helyezz el egy képet...vagy az ingyenes anyagról, amit kínálsz...vagy az eredményről, amit a feliratkozó meg fog tapasztalni, miután megszerezte az ingyenes cuccodat. Mindenképpen használj kép aláírást is.
  4. Bal oldalra írj egy kisebb címsort, ami tovább fokozza a címsorral keltett izgalmat.
  5. Jöhet 1-2 mondat, amiben érzelmileg megérinted az olvasót. Ez egy rövid kezdés, amiben a megcélzott piac egy nagy gondjáról vagy egy áhított vágyáról írsz.
  6. Mit kap az feliratkozó? Írj egy pár pontos felsorolást, hogy milyen ígéretek rejlenek az ingyenes cuccodban.
  7. Késztess cselekvésre. Mondd meg az olvasónak, miért jelentkezzen most azonnal. Használj felszólító módot nyugodtan.
  8. Tedd oda a gombot vagy a formot, amin keresztül azonnal cselekedni tud az olvasó.
  9. Jogi izék - ma már kötelező elkérni a nevet is - szóval a sima e-mail címes feliratkoztatás nem oké - és kötelező egyértelmű hozzájárulás kérni (a jelölő négyzetet TILOS előre kipipálni, muszáj a feliratkozónak bejelölnie)
  10. És jöhetnek a látogatók - hirdesd meg a legjobb helyeken az ingyenes anyagodat, hogy hadd jöjjön a nép megismerni és megszerezni.
     
    Mindenképpen készíts külön feliratkozó oldalt, ahol csak az ingyenes cuccodról írsz! Akár úgy is, hogy sem menü, se semmi más ne legyen az oldalon...és ezt hirdesd.
  11. Aztán mehet a meggyőzés!

Ha így csinálod, garantálom, hogy villámgyorsan megváltoznak a feliratkozási arányaid.

Például így is csinálhatod:

Az egyik legizgalmasabb szabadon elérhető ingyenes ajándék, amit szövegírótól valaha kaptál!

 

Ebben a cikkben/videóban megtalálod a Kódot, ami beindítja a vevőben a vásárlási folyamatot és segít olyan szöveget írni, ami elad...

 

Ez a cikk/videó pontosan arról szól, amit már biztosan régóta kerestél... hogyan lehet több embert vásárlásra bírni...

Elolvasom/megnézem>>

EXTRA AJÁNDÉK!

 

Nemcsak, hogy elolvashatod A KÓD cikket, de még ezt a nagy csomagot is megkapod ajándékba!

Kiemelt ajánlatunk!

Szövegváros Olvasójegy!

 

Az ország legnagyobb szövegírásról szóló gyűjteménye.

 

Szereted a jó üzleteket? Tudod, ahol kivételesen előnyösen jársz?! Akkor ezt a csomagot imádni fogod...

 

Ezek a könyvek kihozzák belőled a szövegírót, és végül úgy adsz el írásban, ahogy eddig soha nem hitted volna!

 

Hidd el, nincs jobb kezdő csomag idehaza ahhoz, hogy megismerd a szövegírás világát...ha tudsz jobbat, szólj kérlek...

 

Részletek itt>>

<<Vissza a cikkekhez

Előny- vagy probléma orientált címsor, ami arról szól, miért iratkozzon fel a megcélzott piac - nagy ígérettel fűszerezve

Kép az ingyenes cuccról, videóról, vagy a kívánt eredményt megélő emberről...vagy bármi hatásos jöhet, ami támogatja a szöveg hatását

Kép aláírás, hogy ez a cucc teljesen ingyenes, és hogy garantált megoldást kínál a piac egy nagy gondjára.

Alcím, ami megígéri, hogy az eredmény garantált - és/vagy sürgető hatású, mondván, hogy a cucc korlátozott számú vagy idejű

Bevezető, hogy a cucc megoldást kínál arra, ami az olvasót már régóta gyötri. Majd jöhet a felsorolás, hogy mit ígérsz megoldásként...

  • felfedezheti, hogyan kell túllépni a bajon, ami bántja
  • az egyik legjobb módja annak, hogyan lehet ezt a gondot gyorsan megoldani
  • megismerheti a pontos lépéseket, hogy mit kell tennie, ha túl akar lenni a gondjain...
  • és még sok minden másról írhatsz, ha gondolod...

Megerősíted egy-két mondatban, hogy most tényleg megoldhatja a baját, ami régóta sújtja az olvasót, És ez most teljesen ingyenes...a te ajándékod neki.

 

Sürgesd, hogy lépjen most, mielőtt túl késő lenne. És írd le, hogy cserébe csupán a keresztnevét és az e-mail címét kell megadnia...és hogy utána azonnal megkapja a szükséges információkat...

 

Jöhet egy gomb, amire kattintva felugrik a feliratkozó form, vagy beillesztheted a fromot is - ne feledd a jogi izéket...

Ha legalább ennyit megcsinálsz, garantálom, hogy látványos konverzió-növekedést érsz el.

 

Használd egészséggel!

 

Bőség és béke!

Ne felejts el jelentkezni a legfrissebb web előadásunkra, amiből megismerheted a hatásos kommunikáció legfontosabb titkait...

 

Részletek>>