Mit tegyél, ha "sürgősségi" piacon adsz el?

(Hasznos villámtipp...úgyhogy figyelj...)

Szemesnek áll a világ! ☺ - tartja a mondás...szóval...

Vannak kínálatok, amikre az embereknek csak bizonyos alkalmanként van szüksége - alkalmi ruha, autószerelő, számítógép-szerviz, műhiba peres ügyvéd stb.

Ilyenkor semmi értelme a termékedet promózni, mert ezzel csak azoknál találsz be, akiknek éppen szükségük van rád. Ez drága marketinget követel, viszonylag kis vásárlási aránnyal.

Mit lehet ilyenkor tenni?

Kínálj információt azoknak, akiknek egyszer majd szükségük lehet rád, hogy folyamatosan kapcsolatban legyél velük...és amikor a kínálatodra kerül a sor, akkor találd ki, kihez fordulnak majd?

Egy számítógép-szerviz elláthatja számítástechnikai trükkökkel teli infóval a város népét, kockáit stb...közben tudatni kell az olvasókkal, hogy ő bizony javít...és amikor elromlik valakinek a gépe az olvasók közül, hová mennek javíttatni?

Szóval, sürgősségi piacon adsz el? Akkor információs-, vagy más néven tartalommarketingre fel!

 

Bőség és béke!

Az egyik legizgalmasabb szabadon elérhető ingyenes ajándék, amit szövegírótól valaha kaptál!

 

Ebben a cikkben/videóban megtalálod a Kódot, ami beindítja a vevőben a vásárlási folyamatot és segít olyan szöveget írni, ami elad...

 

Ez a cikk/videó pontosan arról szól, amit már biztosan régóta kerestél... hogyan lehet több embert vásárlásra bírni...

Elolvasom/megnézem>>

EXTRA AJÁNDÉK!

 

Nemcsak, hogy elolvashatod A KÓD cikket, de még ezt a nagy csomagot is megkapod ajándékba!

Kiemelt ajánlatunk!

Szövegváros Olvasójegy!

 

Az ország legnagyobb szövegírásról szóló gyűjteménye.

 

Szereted a jó üzleteket? Tudod, ahol kivételesen előnyösen jársz?! Akkor ezt a csomagot imádni fogod...

 

Ezek a könyvek kihozzák belőled a szövegírót, és végül úgy adsz el írásban, ahogy eddig soha nem hitted volna!

 

Hidd el, nincs jobb kezdő csomag idehaza ahhoz, hogy megismerd a szövegírás világát...ha tudsz jobbat, szólj kérlek...

 

Részletek itt>>

<<Vissza a cikkekhez